Posted in horoskopski znakovi

Ovo je moj san i nedam ga nikome

Gde je sada,

Moje oci traze taj put,

Ne zele tudje, 

Zele njega,

Gde li je sada,

Kada sam posla bio je tu,

Pored lipe me je gledao u oci,

Saputao divne stihove,

Gde je sada,

Zasto sam ga izgubila,

Ne volim ovaj tren,

Bojim se zaborava,

Gde li je sada,

Komsinica mase sa prozora,

Grohotom se smeje,

Pa ona se uvek smejala,

Gde li je sada,

Volim taj osmeh,

Ali mu ne znam puta….

i Vama kazem: - Pisite i ne pitajte sta drugi misle ... To je vas san...

 

Pisem da ne bih zaboravila, ako zaboravim sta ce ostati i kako cu naci put … Pisem da bih srce ispunila lepotom i Vama kazem pisite i ne bojte se kritika – ni ruznih reci, samo se uspravite i recite: – Ovo je moj san i nadam ga nikome.  

Autor:

Violeta Divnić Date of birth: 1965 Website: violetadivnicnenic.wordpress.com Vreme laznih careva, Weather false emperor, author Violeta Divnic

Ostavite Vase misljenje,

