Posted in horoskopski znakovi

Cime se ti hvalis? Aj.. aj reci…

Cime se ti hvalis.. Aj…aj, reci… Ne verujem da se mozes setiti, to malo sto imas, ne znas gde ce ti pre koristiti, a ja imam blog.. Sta? Smejes se.. Nemoj to da radis. Ja ne volim takve. Gledaj dobro. Svi mi koji ovo radimo, nismo bilo ko, mi nismo od juce, da jesmo ko zna sta bi bilo. Ne krevelji se. Svako od nas je sklopio ko zna kolko dobrih recenica, a ti… Aj, kazi neku… Ne znas… Cutis… Pa, cuti i treba da cutis. Sta ti znas. – p.s. Ja sam ljubitelj, fotografije, a ti?!

Ne znas, pa znam da ne znas, kada si ti sta znao. Kada sam te srela imao si sarene pantalone i neku majicu, ma ne mogu ni pricati o tome. Uvek mi pripadne muka kada se setim. A, ja… Ja, sam bila kao lutka. Gde li sam te samo nasla. Tebe, od hiljade njih da sretnem, a svi su rekli da se svi okrecu zamnom. Ne mogu da verujem ni usima ni ocima. Nikada nisi znao kada je vreme da kazes nesto, uvek si pricao u prazno. Odoh da sretnem nekoga drugog, da te sto pre zaboravim.

 

Autor:

Violeta Divnić Date of birth: 1965 Website: violetadivnicnenic.wordpress.com Vreme laznih careva, Weather false emperor, author Violeta Divnic

Ostavite Vase misljenje,

